We willen er zeker van zijn dat de samenwerking met onze klanten zo vlot mogelijk verloopt. Wij waarderen het vertrouwen dat je in ons stelt en nemen jouw rechten dan ook heel ernstig op. Met de onderstaande voorafgaande informatie en verkoopsvoorwaarden willen we je een klaar en duidelijk overzicht geven van je rechten, en soms ook plichten. Indien er iets toch niet duidelijk is, geef ons dan een seintje.
Lees deze informatie aandachtig vooraleer je hiermee akkoord te verklaren en doe dat telkens als je een offerte goedkeurt. We kunnen deze voorwaarden immers aanpassen en de nieuwe voorwaarden zullen van toepassing zijn op een nieuwe aankoop. Op de offerte die je nu zal goedkeuren, gelden de huidige voorwaarden.
Ondernemingsgegevens
Dit zijn de algemene voorwaarden van Square Orange CommV.
Square Orange CommV
Hertenhof 7
2820 Bonheiden
BE 0797.637.928
0495/78.15.36
elien@eliendejaeger.be
www.eliendejaeger.be
Artikel 1: Definities
In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:
Diensten: alle aangeboden diensten en bijhorende prijzen uitgaande van Square Orange CommV. De diensten omvatten (digitale) marketing en communicatietaken, alsook strategisch advies en training.
Dienstverlener: Square Orange CommV of door haar aangeduide derden.
Opdrachtgever: De ondernemer of consument die een overeenkomst afsluit met de Dienstverlener en hierdoor de Algemene Voorwaarden aanvaardt.
Overeenkomst: de overeenkomst aangegaan tussen de Opdrachtgever/Opdrachtgever en de Dienstverlener d.m.v. een goedgekeurde offerte.
Voorwaarden: de Algemene Voorwaarden omschreven in dit document.
Herroepingsrecht: het recht van een consument om binnen de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen af te zien van een overeenkomst op afstand en dit conform artikel VI.47 ev. WER.
Schriftelijk: de schriftelijke communicatie zoals een e-mail aan elien@eliendejaeger.be of een aangetekend schrijven.
Website: www.eliendejaeger.be
Artikel 2: Toepasselijkheid algemene voorwaarden
2.1 De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle Diensten die uitgaan van de zaakvoerder van Square Orange CommV en door haar aangeduide derden.
2.2 Deze Voorwaarden hebben steeds voorrang op eventuele Algemene Voorwaarden van de Opdrachtgever. Dit voor zover er niet schriftelijk van deze voorwaarden is afgeweken.
2.3 De Algemene Voorwaarden van het moment van de aankoop of goedkeuring van de offerte gelden.
Artikel 3: Offertes
3.1 Een offerte uitgaande van de Dienstverlener is vrijblijvend. Behoudens anders overeengekomen, is een offerte 30 dagen geldig, te rekenen vanaf de op de offerte vermelde datum.
3.2 De prijzen vermeld in de offerte zijn steeds exclusief BTW, tenzij expliciet anders vermeldt. Alle andere verplicht door de Opdrachtgever te dragen taksen of belastingen, prijswijzigingen en tikfouten zijn voorbehouden.
Indien leverings-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld.
Alle kosten die niet vermeld worden in de offerte zijn steeds ten laste van de Opdrachtgever, ongeacht de aard ervan. Deze worden rechtstreeks aan de Opdrachtgever gefactureerd en door de Opdrachtgever betaald, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
3.3 Voor de bepaling van de omvang van de opdracht geldt enkel de omschrijving van de offerte met eventuele aanvullingen en wijzigingen wanneer deze schriftelijk zijn overeengekomen.
Elke wijziging op vraag van de Opdrachtgever, elke bijkomende levering of prestatie, ongeacht of deze schriftelijk of mondeling is overeengekomen, én die niet zijn opgenomen in de offerte, zal apart in rekening worden gebracht aan de gangbare tarieven.
3.4 Indien er geen offerte wordt opgesteld, kan de Opdrachtgever de nodige informatie terugvinden op de website of opvragen bij de Dienstverlener.
3.5 Aanbiedingen en kortingen gelden niet automatisch voor toekomstige opdrachten, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
Artikel 4: Uitvoering van de Diensten
4.1 De Dienstverlener zal op een professionele manier de nodige inspanningen leveren om de gevraagde Diensten uit te voeren naar haar best inzicht en vermogen. Dit betreft een inspanningsverbintenis en kan nooit aanzien worden als een resultaatsverbintenis. Resultaten kunnen nooit gegarandeerd worden.
4.2 De Dienstverlener heeft het recht om bepaalde werkzaamheden uit te besteden aan derden zonder dat zij de Opdrachtgever hiervan op de hoogte moet stellen. De Dienstverlener voert hierbij controle uit op de kwaliteit van het werk.
4.3 De gekochte Diensten brengen geen enkele band van ondergeschiktheid tussen de Dienstverlener en de Opdrachtgever tot stand. Er is geen sprake van enige vorm van werkgeversgezag.
4.4 De Dienstverlener werkt locatie- en tijdsonafhankelijk. Dit wil zeggen dat de Diensten verricht worden op een plaats en tijdstip van eigen goeddunken, zonder hiervoor verantwoording tegenover de Opdrachtgever te moeten afleggen. Indien de fysieke aanwezigheid van de Dienstverlener tijdens de kantooruren noodzakelijk is, wordt dit in onderling overleg afgestemd.
4.5 Soms heeft de Dienstverlener bijkomende informatie, materiaal of toegangen nodig om de Diensten naar behoren uit te voeren. In dit geval is de Opdrachtgever verantwoordelijk voor de tijdige, juiste en volledige levering van de gevraagde informatie, materiaal of toegangen.
Indien de niet-tijdige of onjuiste levering van deze informatie, materiaal of toegangen stelselmatig voor vertragingen of extra werk zorgt, heeft de Dienstverlener het recht om haar overeenkomst eenzijdig te verbreken, prestaties stop te zetten, en/of een eindfactuur te versturen alvorens alle diensten geleverd zijn.
De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, te wijten aan verkeerde of onjuiste gegevens die door de Opdrachtgever zijn verstrekt.
4.6 Indien de Dienstverlener aansprakelijk zou zijn voor enige schade, dan is haar aansprakelijkheid beperkt tot maximaal tweemaal de factuurwaarde van de Diensten waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft. De aansprakelijkheid van de Dienstverlener ten opzichte van de Opdrachtgever is beperkt tot het bedrag van de door haar verzekeraar gedane uitkering.
De Dienstverlener is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade. Zij is nooit aansprakelijk voor indirecte schade, daaronder begrepen maar niet beperkt tot: gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie.
4.7 Indien een afspraak of overleg wordt geannuleerd door de Opdrachtgever binnen de 24 uur voor de aanvang van de afspraak, is de Dienstverlener genoodzaakt een vergoeding van minimaal één uur in rekening te brengen, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
Artikel 5: Levertermijn
5.1 De Dienstverlener levert redelijke inspanningen om binnen de vooropgestelde termijn de Diensten te leveren. De leveringstermijn is echter louter indicatief en biedt geen enkele garantie. Een vertraging in de levering kan geen aanleiding geven tot een eis om schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
De Dienstverlener heeft het recht om, indien zij door overmacht wordt gehinderd, zonder rechterlijke tussenkomst de uitvoering van de Diensten op te schorten of geheel of gedeeltelijk te ontbinden zonder dat enige schadevergoeding verschuldigd kan zijn.
Artikel 6: Vergoeding, betalingstermijn en kosten
6.1 De Opdrachtgever betaalt de factuur van de Dienstverlener in het kader van de Diensten uiterlijk 30 dagen na factuurdatum.
6.2 Betwistingen, conform artikel 8 van Algemene Voorwaarden, van het gefactureerde bedrag, de uitvoering van de Diensten, schorten de betalingsverplichting van de Opdrachtgever niet op.
6.3 Bij niet–betaling of wanbetaling van de factuur binnen de gestelde termijn, worden alle openstaande facturen van rechtswege en zonder ingebrekestelling onmiddellijk opeisbaar en is de Opdrachtgever vanaf de vervaldag van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een verwijlintrest verschuldigd van 1% per maand op het factuurbedrag. In geval van gedeeltelijke betaling blijft een integrale schadevergoeding verschuldigd.
Alle in redelijkheid gemaakte gerechtelijke en buitengerechtelijke (incasso)kosten, die de Dienstverlener dient te maken ingevolge de niet-nakoming van de betalingsverplichting door de Opdrachtgever, komen bovendien ten laste van de Opdrachtgever.
6.4 Bij gebreke aan tijdige betaling heeft de Dienstverlener recht om nog lopende Diensten op te schorten totdat de openstaande betalingen, inclusief schadevergoeding, volledig betaald zijn.
Artikel 7: Beëindiging of annulatie
7.1 Conform het Herroepingsrecht, heeft de klant een bedenktijd van 14 kalenderdagen, na ondertekening van de Overeenkomst, om af te zien van de aankoop.
7.2 Zowel de Dienstverlener als de Opdrachtgever kunnen op ieder ogenblik de Overeenkomst schriftelijk beëindigen door voorafgaandelijk een schrijven, met inachtneming van een opzegperiode van 30 dagen. De opzegperiode neemt aanvang de eerste werkdag na de melding van beëindiging van de Overeenkomst.
Indien de opzegperiode niet wordt gerespecteerd, is de Opdrachtgever verplicht een vergoeding te betalen die overeenkomt met de resterende duur van de opzegtermijn.
Artikel 8 – Betwistingen
Alle klachten dienen gegrond en gemotiveerd te zijn en uiterlijk binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van de eindfactuur of na einde de opdracht per e-mail (elien@eliendejaeger.be) aan de Dienstverlener geadresseerd te worden.
Na het verstrijken van deze termijn worden de geleverde diensten beschouwd als conform aan de eisen van de Opdrachtgever en is de Dienstverlener niet meer aansprakelijk voor zichtbare gebreken.